skip to Main Content

تشک مناسب برای خواب

کارشناسان اتفاق نظر دارند که خوب خوابیدن یکی از بهترین روشها برای حفظ و بهبود سلامتی ماست . تشک عامل مهمی در توانایی خواب خوب ماست ، با این حال بسیاری از افراد از اهمیت آن چشم پوشی می کنند و از تشکی استفاده می کنند که قادر به پشتیبانی و راحتی کافی نیست .

تشک می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی باشد ، اما با انجام این مرحله می توانید توانایی خواب بهتر را باز کنید . مانند هر خرید عمده ، شما می خواهید مطمین شوید که هوشمندانه انتخاب کرده اید .

برای کمک به شما برای دستیابی به نحوه انتخاب تشک با عملکرد مناسب و محکم و مناسب با نیازهای خود پیدا کنید و خواب عالی شب به شب ارائه دهید

انواع تشک 

اگر به تازگی به دنبال یک تشک جدید هستید ، احتمالا متوجه شده اید که تعداد گزینه ها گیج کننده است . یک روش مفید برای تهیه تشک است که ابتدا با فکر کردن روی انواع تشک شروع کنید .

تقریبا تمام تشک ها را می توان به عنوان یکی از پنج نوع (اسفنج ،فوم ، داخلی،هیبریدی ،لاتکس یا هوا شناخته شده ترین inner springs Ti ،)هوایی تشخیص داد که به طور سنتی پایه اصلی خانه هادر سراسر کشور بود .در سال های اخیر ، محبوبیت انواع تشک های دیگر بسیار زیاد شده است .

این انواع تشک دیگر در درجه اول با ارائه عملکردی پویا تر،دامنه خود را گسترش داده اند. همچنین با رشد صنعت تشک آنلاین مقرون به صرفه تر و قابل دسترسی تر شده اند.

دانستن اصول در مورد هر یک از این انواع می تواند به عنوان پایه ای باشد که می توانید جستجوی بهترین تشک را بر اساس آن ادامه دهید.

_فـــــوم 

این تشک ها کاملا با اسفنج و بدون سیم پیچ شناخته می شوند .آنها تمایل به ایجاد کانتور بیش از حد متوسط به بدن ، کاهش فشار و انزوای حرکتی دارند،وآنها را برای خواب در کنار همسران و زوجین مناسب می کند .در بین اسفنج هایی که در این تشک ها استفاده می شود ، مموری فـــوم شناخته شده ترین است مدل MEMORY FOAM ماوی.

_INNER SPRING (فنر بهاری)

این تشک دارای سیستم پشتیبانی مبتنی بر سیم پیچ و چند لایه دیگر است. درحالیکه سیم پیچ ها پشتیبانی میکنند، منبع داخلی اغلب کم فشار ندارد .سطح خواب آنها پوشیده است و دارای انزوای حرکتی محدود است .با قیمت پایین تر، این تشک محبوبیت بیشتری در بین خریداران بودجه دارد .

_هیبریدی (ترکیبی) 

هیبرید ها دو عنصر اصلی دارند:یک هسته پشتیبانی داخلی و یک سیستم راحتی کف قابل توجه . لایه های راحتی می توانند شامل کف یا لاتکس باشند و حتی گاهی اوقات شامل یک لایه کوتاهتر از سیم پیچ (به نام میکرو سیم پیچ )هستند.این تشک ها ترکیبی ازکانتورینگ با احتباس کم گرما را فراهم می کنند و بسته به دقیقا نوع ساخت آنها می توانند مناسب برای خواب ها در هر موقعیتی باشند.مدل Paradise ماوی.

_لاتکس 

وقتی تمام لایه های داخلی تشک با لاستیک لاتکس ساخته می شود، برخی آن را تشک تمام لاتکس یا لاتکس واقعی می نامند. به خاطر سادگی ،ما فقط از اصطلاح تشک لاتکس استفاده میکنیم .اینها دوام بالایی را با کانتورینگ متوسط ارائه می دهند،وقتی با لاتکس طبیعی و ارگانیک ساخته می شوند ،بهترین انتخاب در بین خریداران آگاه در بین محیط زیست است.

استحکام 

راحتی ذهنی است،به این معنی که یافتن تشکی که احساس خوبی نسبت به شما داشته باشد بسیار مهم است .

استحکام بیان می کند که یک تشک چقدر سخت یا نرم است . برای مقایسه گزینه ها ،از استحکام ۱ الی ۱۰ استفاده می کنیم.کاملا علمی نیست ، اما به شما در انتقال احساس تشک و مناسب بودن آن کمک می کند.

در حالیکه نمودار لیستی از افرادی که بیشتر اوقات از یک سطح با خاصیت خاص بهره مند می شوند ذکر شده است، به یاد داشته باشید که راحتی ذهنی است .برخی افراد فقط یک تشک نرم یا سفت تر را ترجیح می دهند یا ممکن است عوامل دیگری داشته باشند:مانند درد کمر یا باسن، که بر روی احساس مناسب تشک تاثیر می گذارد.

اگر مطمئن نیستید که کدام سطح برای شما مناسب است ،چند روش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بهترین گزینه را تشخیص دهید.

  • وزن و موقعیت خواب خود را در نظر بگیرید تا محدوده ای کاهش یابد .
  • در مورد استفاده از تشک فعلی خود در خانه یا اینکه اخیرا در هتل اقامت گزیده اید ،فکر کرده اید که آیا آرزوی تشک سخت یا نرم دارید .برای مرجع،بیشتر تشک های هتل دارای شرکت متوسط هستند که بیشترین جذابیت کلی را دارد.
  • به عنوان یک ماموریت تحقیقاتی از یک فروشگاه تشک محلی دیدن کنید و چند تشک را امتحان کنید.حداقل ده دقیقه روی تشک بمانید تا واقعا راحت بتوانید ان را ارزیابی کنید.

موقعیت های خواب

در حالت عادی خوابیدن در چه وضعیتی قرار دارید ؟ و هنگام بیدار شدن در چه موقعیتی قرار می گیرید ؟

پاسخ به این سوالات می تواند بصیرت کلیدی را در انتخاب تشک فراهم کند . قسمت هایی از بدن شما که برای حمایت از ستون فقرات به پشتیبانی بیشتری نیاز دارند ،بر اساس وضعیت خواب شما متفاوت است. به همین دلیل، انتخاب تشک متناسب با وضعیت خواب می تواند راحتی را تقویت کرده و از  درد جلوگیری کند .

پشت خواب ها

بیشترین فشار را به کمر خود وارد می کنند. اگر تشک خیلی نرم باشد تنه می تواند عمیق تر از قسمت بالایی پشت و پایین بدن فرو برود و این شکل باعث ایجاد فشار می شود. اگر یک تشک خیلی سفت باشد ،در قسمت کمر هیچ گونه انحنای مختصری وجود ندارد در نتیجه ، خواب های پشتی بهترین کار را با تشک با کانتور سبک و متوسط  Medium firm to firm انجام می دهد

خواب های معده 

خواب های معده مانند خواب های پشتی هستند و بیشترین فشار را به ستون فقرات وارد می کنند آنها بهترین عملکرد را دارند که می توانند با تشک های نرم تر و هنگام خوابیدن به صورت می تواند آنها را از اینکه صورت بر روی تشک نباشد احساس خفگی نکنند .

خواب های ترکیبی 

خواب های ترکیبی در طول شب بیش از یک موقعیت پیدا می کنند. آنها معمولا باید تشک را بر اساس موقعیتی که بیشترین زمان را در آن سپری می کنند انتخاب کنند .اگر موقعیت اصلی وجود ندارد آنها می توانند در این بین موقعیت خواب خوب را پیدا کنند و به دنبال یک تشکی باشند که حرکت آسان را روی تخت تسهیل کند .برای انتخاب یک تشک ، تامل در بسیاری از عناصری که در انتخاب تشک جدید نقش دارند مفید است.

  • موقعیت خواب شما
  • فرم بدن شما
  • استحکام ترجیحی شما 
  • نوع موادی که به بهترین وجه با نیاز شما متناسب باشد 
  • بودجه شما

تشک رویال مفتخر است تا شما عزیزان را در انتخاب تشکی ایده آل شما را راهنمایی نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top