skip to Main Content

چه تشک خوابی مناسب است؟

شما می توانید با ارزیابی تشک و فاب تخت موجود خود بهترین تشک را برای تخت خود انتخاب کنید .

در اینجا در تشک آنلاین ، ما درک میکنیم که مهم است که شما را با تشک کامل خود جفت کنید . با این حال ؛ به همان اندازه ضروری است که تشک مناسب تخت شما باشد .

در این راهنما نگاهی خواهیم انداخت به نحوه انتخاب تشک برای تخت موجود . ما به طور دقیق توضیح خواهیم داد که چطور تخت خواب شما را دقیق اندازه گیری می کند و چرا ، در برخی موارد بهتر است یک قاب تخت جدید برای تشک خود خریداری کنید .

چگونه یک تشک جدید برای تخت خواب فعلی خود انتخاب کنیم :

هنگام انتخاب تشک جدید برای تخت خواب فعلی خود باید مطمئن شوید که:

  1.   تخت خواب شما مطابقت خوبی دارد 

هر تشک با هر تختخواب سازگار نخواهد بود . اگر شما یک قاب تخت بررسی کنید که شکاف بین آنها هیچ فاصله ای بیشتر از این ( حدود ۲٫۸ اینچ ) بزرگتر از ۷ سانتیمتر ممکن است به تشک جدید شما آسیب برساند.

۲٫   تشک جدید شما متناسب با تختخواب شما خواهد بود :

شما باید با اندازه گیری تخت خود اطمینان حاصل کنید که تشک جدید شما متناسب با تختخواب شما خواهد بود .

توصیه می کنیم تحمل منفی یا مثبت یک اینچ ( ۲٫۵۴ سانتی متر) در عرض و طول تشک جدید خود را داشته باشید . دلیل این امر این است که تولید اندازه همیشه به خصوص برای تشک های فنر پاکتی برای سازنده همیشه امکان پذیر نیست .

در نظر بگیرید که آیا شما به تخت خواب جدیدی نیاز دارید یا خیر

اگر برای یک تخت موجود تشک جدیدی خریداری می کنید ، سن و شرایط تخت را در نظر بگیرید.

  • آیا روزهای بهتری دیده است؟
  • آیا محافظ دارد و در این صورت آویزان است ، خم می شود یا شکسته است؟

اگر در مورد هر یک از موارد بالا مطمئن نیستید ، خرید یک قاب تخت خواب جدید ممکن است سرمایه گذاری بهتری باشد.

خرید تشک و قاب تخت با هم به این معنی است که می توانید از تناسب خوبی برخوردار شوید . بسیاری از تولید کنندگان در واقع تخت وتشک را به صورت مجموعه ارائه می دهند و شما به یک گزینه کمتری فکر می کنید .

هنگام جفت سازی یک تشک جدید با یک تخت خواب قدیمی ، مرافبت از آن مهم است . اگر قاب تخت شما علائم آسیب دیدگی مانند شکسته شدن بخش ها با پیچ های شل نشان می دهد، این می تواند به تشک جدید شما آسیب برساند . با این حال ، اگر تخت خواب شما نسبتا نو است یا هنوز از وضعیت مطلوبی برخوردار است برای ارتقا تشک خود مشکلی نخواهید داشت .

چگونه می توان تخت خواب را برای تشک جدید اندازه گیری کرد . 

قبل از خرید تشک جدید ، باید اندازه گیری های داخل تخت خود را انجام دهید .

  • با استفاده از یک نوار اندازه گیری طول داخلی قاب تخت ( جایی که تشک در آن قرار می گیرد ) از بالا به پایین اندازه بگیرید . سپس، عرض داخلی قاب تخت را از یک طرف به سمت دیگر اندازه بگیرید .
  • اگر قصد دارید ، اندازه گیری ها را از بالای جایی انجام دهید که تشک با هر یک از اضلاع تخت در یک سطح قرار بگیرد .
  • هنگام خرید تشک جدید این ابعاد را یادداشت کرده و از آنها برای مرجع استفاده کنید
  • اطمینان حاصل کنید که تشک جدید شما بزرگتر از اندازه گیری شما نیست ، هر چند می توانید یک تشک را انتخاب کنید که تقریبا یک اینچ ( ۲٫۵۴ سانتیمتر) کوچکتر باشد.

در اینجا در تشک ماوی ، ما طیف گسترده ای از تشک ها را در اندازه های بسیار متنوع ارائه می دهیم. در زیر خلاصه ای از محبوبترین اندازه تشک ها آورده شده است.برای گزینه های اندازه بیشتر ، لطفا از راهنمای اندازه تشک ما دیدن کنید.

این اندازه گیری ها بر اساس استاندارد صنعت انجام می شود ، اما گاهی اوقات تفاوت های کمی بین تشک های خاص و تولید کنندگان وجود دارد .

هنگام  خرید تختخواب موجود ؛ همیشه بهتر است تختخواب خود را اندازه بگیرید تا از تناسب مناسب آن اطمینان حاصل کنید .

برای خود تشک جدید خرید کنید:

در حالی که برای تشک جدید خود خرید می کنید ؛ اندازه گیری هایی را که انجام داده اید نزدیک به دست خود نگه دارید و انها را با اندازه گیری های موجود در تمام تشک ها ی ما مقایسه کنید . وقتی تشک شما رسید . ما توصیه می کنیم قبل از باز کردن تشک ، اندازه آن را روی تخت آزمایش کنید . اطمینان از جفت شدن کامل بین تخت و تشک بسیار مهم است . این می تواند سال ها کیفیت خواب خوب و حمایتی را برای شما فراهم کند .

در تشک رویال ، مقایسه نه تنها اندازه ها ، بلکه قیمت ها و مشخصات در تمام تشک های ما بسیار آسان است .

 

به یک اندازه منحصر به فرد نیاز دارید:

تخت خواب شما ممکن است به یک اندازه منحصر به فرد باشد و به یک اندازه تشک خاص نیاز داشته باشد . اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن یکی در سایت ما ، لطفا دریغ نکنید . و در جهت راهنمایی در انتخاب تشک خود با مشاوران ما در تماس باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top